Konserndirektør for Schibsted Media, Siv Juvik Tveitnes, sjefredaktør i Dagbladet, Alexandra Beverfjord, konsernsjef i Amedia, Anders Opdahl og administrerende direktør i P4, Kenneth Andresen
Konserndirektør for Schibsted Media, Siv Juvik Tveitnes, sjefredaktør i Dagbladet, Alexandra Beverfjord, konsernsjef i Amedia, Anders Opdahl og administrerende direktør i P4, Kenneth Andresen

Mediekonsernene er kritiske til NRK-plakaten. Dette er endringene de vil ha

NRK er det viktigste hinderet for nødvendig abonnementsvekst i Aftenposten, hevder Schibsted.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 249,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 2490,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS