Bahare Viken fra NRK, Ingvild Fjelltveit fra TV 2, Einar Otto Stangvik fra VG og Tinna Gudmundsdottir fra DN.
Bahare Viken fra NRK, Ingvild Fjelltveit fra TV 2, Einar Otto Stangvik fra VG og Tinna Gudmundsdottir fra DN.

Slik jakter NRK, VG, TV 2 og DN de unge leserne: – Må tørre å stille de dumme spørsmålene

Ny teknologi, nye måter å tenkte på og å stille de dumme spørsmålene, er noen av grepene TV 2, NRK, VG og DN har tatt i bruk for å nå de yngre leserne.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS