Aller Medias kjendis-tv-satsing, Rød Løper, fortsetter å vokse. Her med tv-reporter Thea Hope, programleder Jonas Scheie Hammer og Kine Falch - samt produsent Julie Easter Christiansen.

Millionrekord for Rød Løper

– Treffer krystallklart hos unge kvinner, sier tv-direktør Mads A. Andersen.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I løpet av den siste januar-uka hadde Dagbladets og Se og Hørs kjendis-tv-satsing, Rød Løper, nesten 1,6 millioner visninger fordelt på egne flater. Det skriver Dagbladet.

– Tv-satsingen til både Dagbladet og Se og Hør fortsetter å vokse. Og Rød Løper er en spydspiss hos begge merkevarene. Programlederne Kine og Jonas, sammen med resten av redaksjonen, treffer krystallklart hos unge kvinner, sier tv-direktøren i Aller Media, Mads A. Andersen til Dagbladet.

I løpet våren skal Aller Media ansette flere videojournalister i redaksjonen innenfor kjendisnyheter.

Avisen forteller at nesten 1,3 milioner av visningene kommer fra Dagbladet. Avisen skriver at Rød Løper også har 700 000 visninger på Youtube.

– Forhåpentligvis kan vår lille underholdningsboble bidra til å lette sinnet hos corona-slitne nordmenn, sier produsent for Rød Løper, Julie Easter Christiansen.

Powered by Labrador CMS