Aller Medias kjendis-tv-satsing, Rød Løper, fortsetter å vokse. Her med tv-reporter Thea Hope, programleder Jonas Scheie Hammer og Kine Falch - samt produsent Julie Easter Christiansen.
Foto: Kristin Svorte / Dagbladet
Millionrekord for Rød Løper
– Treffer krystallklart hos unge kvinner, sier tv-direktør Mads A. Andersen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
I løpet av den siste januar-uka hadde Dagbladets og Se og Hørs kjendis-tv-satsing, Rød Løper, nesten 1,6 millioner visninger fordelt på egne flater. Det skriver Dagbladet.
– Tv-satsingen til både Dagbladet og Se og Hør fortsetter å vokse. Og Rød Løper er en spydspiss hos begge merkevarene. Programlederne Kine og Jonas, sammen med resten av redaksjonen, treffer krystallklart hos unge kvinner, sier tv-direktøren i Aller Media, Mads A. Andersen til Dagbladet.
I løpet våren skal Aller Media ansette flere videojournalister i redaksjonen innenfor kjendisnyheter.
Avisen forteller at nesten 1,3 milioner av visningene kommer fra Dagbladet. Avisen skriver at Rød Løper også har 700 000 visninger på Youtube.
– Forhåpentligvis kan vår lille underholdningsboble bidra til å lette sinnet hos corona-slitne nordmenn, sier produsent for Rød Løper, Julie Easter Christiansen.