Podkast ble tidligere betraktet som et amatør-produkt laget for kun spesiellt interesserte. I det siste har interessen fra seriøse aktører økt betraktelig og nå våkner også annonsørene. Men, det kan virke som radioselskapene i Norge henger litt etter i gammel tankegang, skriver Kyrre Dahl.
Podkast ble tidligere betraktet som et amatør-produkt laget for kun spesiellt interesserte. I det siste har interessen fra seriøse aktører økt betraktelig og nå våkner også annonsørene. Men, det kan virke som radioselskapene i Norge henger litt etter i gammel tankegang, skriver Kyrre Dahl.

Hvorfor må det være en motsetning mellom podkast og lineær radio?

(KOMMENTAR): «Jeg tror fremtiden for radio er begge deler, både en moderert strøm av musikk, nyheter og reportasjer og en podkast som går i dybden der radioformatet ikke passer», skriver Kyrre Dahl.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS