Skyldes lytterflukten fra radio overgangen til DAB, eller er det naturlig nedgang på sommeren? Her er fasiten
NRK-streiken ble en gavepakke for P4 og Radio Norge. Nå viser tallene at noen av lytterne ikke kommer tilbake
Ingen tegn til ekkokammer i den norske Twitter-sfæren, viser ny undersøkelse fra Gunn Enli og Axel Bruns
Folk flest får med seg nyheter, vi har tillit til de etablerte mediene - og er verdensmestre i brukerbetaling
Facebook vil svarteliste lovlig politisk reklame. Forslaget har fått mediebransjen til å protestere høylytt
Hva er en «aktualitet»? Hvorfor ble Aftenposten felt to ganger? Og hvordan gir man god nok anledning til samtidig imøtegåelse?
GDPR gir programmatisk kollaps. Markedsførere krever en «ny digital verdensorden». Her er ukas 5 lesetips fra Jan Morten
Det er ikke noe vits å ignorere roboten. Den kommer til å utkonkurrere deg og jobbe mye mer effektivt enn deg
Fem måneder har gått siden siste FM-slukking. Og det vanskelig å finne beviser på at radiolyttingen er på vei oppover
Velkommen til Amazon! Google uroer bransjen. Og Facebook kjemper for tilliten. Her er ukas 9 lesetips fra Jan Morten
10 TV-trender akkurat nå: Vi bruker mer tid på levende bilder, men det lineære fallet fortsetter for fullt
Klar for jobb igjen etter inneklemt helg? Her er 7 ferske lesetips om reklame, markedsføring og teknologi
Han begravde «Mad Men» og introduserte «Math Men». Hva skjer med WPP nå som den mektige reklametoppen må gå av?
Journalistene kan for lite om Facebook. De jager i flokk, forstår ikke teknologien og stiller de gale spørsmålene
Aksjekursen raser, kritikken hagler og negative slagord trender. Men er det noe som tyder på at Facebook mister brukere?
Skjult reklame i Senkveld, «fake news» på TV 2 og satire fra Natt&Dag: Derfor konkluderte PFU som de gjorde forrige uke