Med digitaliseringen av norske radiokanaler har det etter hvert blitt mange kanaler å høre på, men ikke alle fenger like mye. Det er faktisk flere av de riksdekkende kanalene som knapt nok har målbår oppslutning. Dette gjelder særlig en håndfull av NRKs kanaler, men også de kommersielle sliter med noen av sine prosjekter, skriver Kyrre Dahl
Med digitaliseringen av norske radiokanaler har det etter hvert blitt mange kanaler å høre på, men ikke alle fenger like mye. Det er faktisk flere av de riksdekkende kanalene som knapt nok har målbår oppslutning. Dette gjelder særlig en håndfull av NRKs kanaler, men også de kommersielle sliter med noen av sine prosjekter, skriver Kyrre Dahl

Vi har fått flere radio­kanaler. Men mange av dem har nesten ikke lyttere

(KOMMENTAR): «Det gjelder både NRK og de kommersielle», skriver Kyrre Dahl.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS