Ariana Grumstad får nå ansvar for å lede analyse, IT og teknologiutvikling i NHSTs mediedivisjon.
Foto: Didrik Linnerud Arnesen
Ariane Grumstad er NHSTs nye direktør for data og teknologi
– Mediebransjen og NHST står ovenfor store muligheter ved bruk av teknologi og data for å sikre den beste kundeopplevelsen.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Ariane Grumstad er ansatt som konserndirektør for data og teknologi i NHST Media Group, opplyser mediekonsernet, som blant annet eier Dagens Næringsliv.
Hun har de siste to årene jobbet i analyseavdelingen til NHSTs mediedivisjon, og har tidligere jobbet i Gjensidige og IBM.
– Mediebransjen og NHST står ovenfor store muligheter ved bruk av teknologi og data for å sikre den beste kundeopplevelsen. Jeg gleder meg til å ta fatt på nye oppgaver, og skal jobbe videre med dyktige kolleger i NHST for å sikre de strategiske satsningene vi nå gjør, sier Grumstad.
Hun vil nå få overordnet ansvar for analyse, IT og teknologiutvikling i NHSTs mediedivisjon, opplyser konsernsjef Trond Sundnes.
– Vi gjør for tiden betydelige investeringer i analyseverktøy og IT-systemer i konsernet. Det er også avgjørende at vi tenker helhetlig – og har en datadrevet tilnærming i utviklingen av nye produkter og tjenester. Jeg er svært fornøyd med å få Ariane inn i denne rollen, sier han.