Sjefredaktør og administrerande direktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv.
Sjefredaktør og administrerande direktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv.

Annonsekrise

Dette er all reklamen i Dagens Næringsliv tysdag: – Alvorleg

– Me må kutta prisane betydeleg, seier sjefredaktør Amund Djuve i Dagens Næringsliv. No varslar 6 av 10 norske annonsørar at dei kuttar i reklameinvesteringane.

Publisert

Denne veka har annonsekollapsen i norsk mediebransje som følgje av koronakrisa for alvor kome til uttrykk i papirutgåvene til Dagens Næringsliv.

Måndag hadde avisa to bannerannonsar, frå høvesvis House of Control og Koppang Landbruk, på side 15 og 16.

Tysdag skulle bli endå verre. Då var ei lita bannerannonse frå Hemsedal-hotellet FÝRI, nede i hjørna av side ni, all reklamen i avisa.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS