NordlysLAB ute og tester nytt droneutstyr.

Vil du jobbe i Nord-Norges råeste byrå? NordlysLAB styrker staben og søker innholdsprodusent

- Vi søker etter en kreativ historieforteller med god penn, journalistisk forståelse og stålkontroll på digitale kanaler og sosiale medier, sier byråleder Danny J. Pellicer.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nordlys LAB er Bladet Nordlys sitt byrå for innholdsmarkedsføring, reklame og PR, og har allerede etter 2 år markert seg både regionalt og nasjonalt.

NordlysLAB

NordlysLAB er Bladet Nordlys’ byrå for innholdsmarkedsføring, reklame og PR. 

Vi jobber med tekst, foto, video og sosiale medier. Vår filosofi er at moderne markedsføring må være relevant og engasjerende for å fungere i dagens kompliserte og digitale mediebilde. Vår styrke er en journalistisk tilnærming til utforming av markedsbudskap og kommersiell historiefortelling. 

NordlysLAB jobber i et svært tett samarbeid med medierådgiverne i Nordlys’ markedsavdeling.

NordlysLAB har blant annet vunnet MBLs markedspris for en kampanje for Eide Handel.

Siden har det innovative byrået arbeidet med flere av landsdelens største merkevarer – blant annet Norges Sjømatråd, Ishavskraft, Teknisk Bureau, Tromsø IL, RakettNatt og Sparebank1 Nord-Norge. 

Nå ønsker Nordlys LAB å forsterke laget ytterligere med en motivert og initiativrik innholdsprodusent.

 

 

Faglig oppdatering er viktig. I fjor dro NordlysLAB og Nordlys’ markedsavdeling til Google i Dublin.

Kreativ historieforteller

Danny Pellicer, leder i Nordlys LAB.

- Vi søker etter en kreativ historieforteller med god penn, journalistisk forståelse og stålkontroll på digitale kanaler og sosiale medier, sier Danny J. Pellicer, byråleder i NordlysLAB.

NordlysLABs filofosi er at moderne markedsføring må være relevant og engasjerende for å fungere i dagens kompliserte og digitale medievirkelighet.

- Men en ting som aldri vil forsvinne, er behovet for de gode historiene. Vi leter etter deg som brenner for den gode historien, som liker å jobbe på tvers av fag og kanaler, og har problemer med at du stadig får nye idéer i hodet, smiler Pellicer. 

 

NordlysLAB i aksjon på kjøkkenet.

 

Høyt tempo

Arbeidsoppgavene til den nye innholdsprodusenten vil være varierte, tempoet er tidvis høyt og det er viktig at man er opptatt av å holde seg oppdatert på kommunikasjonsfaget.

- Hos oss må man jobbe både i team og selvstendig. Og jeg kan love en spennende jobbhverdag hvor man er med på alt fra å utvikle ideer og planlegge kampanjer til produksjon av tekst/video og publisering. Ingen dager er like, sier Pellicer.

 

Powered by Labrador CMS