Sterk omsetningsvekst for reklame­byrået Try

Norges største reklamebyrå Try økte omsetningen med 350 millioner kroner til 870 millioner kroner i fjor. Det er en vekst på 67 prosent fra 2018 til 2019.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Omsetningen til konsernet økte fra 522 millioner kroner i 2018 til 870 millioner kroner i 2019 blant annet fordi Try fikk Rema 1000 som totalkunde ved utgangen av 2018.

– Det er bra fart i alle deler av konsernet, sier daglig leder Kjetil Try til Kampanje.

Driftsresultatet i fjor var 47,8 millioner kroner, som er svakt opp sammenlignet med i 2018, driftsresultatet endte på 46,1 millioner kroner.

I tillegg til reklamebyrået Try Reklame inkluderer Try-gruppen datterselskapet Pol, mediebyrået Opt, digitalbyrået Apt og PR-selskapet Try Råd.

Powered by Labrador CMS