Storm
Storm Communications kjøper teknologiselskap
Selskapet lager personifisert video. – Vi ser at personifisert video skaper et enormt engasjement hos mottakerne, sier byråleder Marius Parmann i Storm Communications i en pressemelding.
Denne artikkelen er over to år gammel.
PR-byrået Storm Communications blir største eier i teknologiselskapet PVM House, som leverer automatiserte løsninger for personifisert film. De inngår også en femårig avtale med Redningsselskapet.
Samtidig skrifter selskapet skifter navn til Storm 121, skriver de i en pressemelding. Dagens Næringsliv omtalte oppkjøpet først.
– Det er umulig å ignorere et budskap du selv er en del av, og vi ser at personifisert video skaper et enormt engasjement hos mottakerne som er veldig gøy å følge med på, sier byråleder Marius Parmann i Storm Communications i meldingen og fortsetter:
- I en periode har vi samarbeidet tett med den dyktige gjengen som har utviklet teknologien. Vi har lært å kjenne en automatisert løsning som gjør eksisterende kommunikasjon mer effektiv og relevant – særlig for større virksomheter og organisasjoner. Kombinasjonen av én-til-én-kommunikasjon og video er utrolig kraftfull, og vi har lyst til å være med å utvikle dette selskapet videre både i Norge og internasjonalt. Det gleder vi oss til, sier Parmann.
Eierstrukturen blir nå slik: Storm Communications (50 %), gründer/markedsdirektør Øyvind Kvamme-Vik (6,4 %) og partner/utvikler Ronald Griffin (43,6 %), skriver de i meldingen.
Partner og utvikler Ronald Griffin blir altså med videre i Storm 121.
– Med Storm Communications på laget øker vi farten og ambisjonsnivået. Dette kan bli et internasjonalt eventyr og jeg gleder meg til fortsettelsen, sier Griffin i meldingen.