Schibsted Partnerstudio blir Norges et av Norges største innholdsbyråer, når VG Partnerstudio og Schibsted Brand Studio nå slår seg sammen og får nytt navn.
Det skriver selskapet i en pressemelding.
Jonas Ibsen Brynildsrud har allerede ledet begge selskapene en periode og fortsetter som sjef for det sammenslåtte byrået.
– Frem til nå har vi bygget opp ekspertkompetanse om mediene våre gjennom to byråer. Men nå gir vi kundene tilgang på all kompetanse og premium distribusjonsflater i Schibsted gjennom ett kontaktpunkt. Nå kan vi tilby skreddersydde innholdskonsepter som tilpasses og optimaliseres i alle Schibsteds medier samtidig. Vi vil kunne skape enda bedre effekt for annonsørene, og dette blir et unikt verdiforslag i markedet, sier daglig leder Jonas Ibsen Brynildsrud i meldingen og legger til:
– Vi er sikre på at dette grepet er til stor fordel for kundene våre. Jeg tror ingen er overrasket over denne sammenslåingen, og tilbakemeldingene fra kunder og samarbeidspartnere i byråene har vært svært positive, legger han til.