Arkivfoto: Ole André Skarbøvik, Kommersiell direktør

Fiber-satsingen til Riks TV går så det griner: Har passert 10.000 kunder

– Denne utviklingen går langt bedre enn hva vi turte å håpe på, sier Christopher Knudsen, direktør for forretningsutvikling og teknologi hos RiksTV i en melding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

TV-distributøren RiksTV har passert 10 000 fiberkunder, skriver de i en pressemelding.

De siste månedene har de inngått avtaler med blant annet Blix Solutions og Hvaler Bredbånd og kraftlagene InfraNord og Luostejok i Finnmark.

– Vi har for tiden en fantastisk utvikling på fibersalget over store deler av Norge. Hittil i 2019 har vi tredoblet antall abonnenter over fiber sammenlignet med tilsvarende periode i 2018. Ja, denne utviklingen går langt bedre enn hva vi turte å håpe på, sier Christopher Knudsen, direktør for forretningsutvikling og teknologi hos RiksTV i meldingen og fortsetter:

Christopher Knudsen

– Stadig flere fiberleverandører tar nå kontakt med oss da de og kundene ønsker våre TV- og underholdningstjenester. Det setter vi stor pris på og vi er stadig på jakt etter flere partnere som ønsker å tilbud sine kunder økt valgfrihet.

 

Powered by Labrador CMS