Erik Waatland
Polaris kjøper reklamebyrået Xmedia
– Med den tyngden Polaris Media Midt-Norge og Adresseavisen har, har jeg tro på at vi kan styrke oss sammen inn i et spennende marked, forteller Torgeir Øystrøm i Xmedia AS i en pressemelding.
Denne artikkelen er over to år gammel.
«Polaris Media Midt-Norge har besluttet å kjøpe selskapet Xmedia AS, som et ledd i en forsterket satsing som helhetlig leverandør av markedskommunikasjon i det midtnorske markedet», skriver Polaris i en pressemelding.
– Kjøpet av Xmedia AS passer godt inn i vår ambisjon om å være den viktigste markedsføringspartneren for virksomheter i vårt marked. Vi opplever en sterk vekst og dette gir oss muligheter til å møte våre kunders framtidige behov. Vi får med dette inn ny og spennende kompetanse som kompletterer vår satsing, sier Pål Munkvold i Adresseavisen i en pressemelding.
De fem ansatte i selskapet flytter inn sammen med Adresseavisen fra og med 6. mai, og det understrekes i pressemeldingen at de i en tid framover vil fortsette under eget navn. Det er Øystrøm i Xmedia fornøyd med.
– Vi har mange prosjekter, men har behov for å samarbeide med flere kompetente hoder. Med den tyngden Polaris Media Midt-Norge og Adresseavisen har, har jeg tro på at vi kan styrke oss sammen inn i et spennende marked, forteller Torgeir Øystrøm i Xmedia AS.