Olav Terjeson Sandnes, administrerende direktør og sjefredaktør i TV2.

TV 2 Sumo med vind i seilene og ny milepæl: Har nå over 400.000 betalende kunder

- Med over 400.000 aktive kunder markerer TV 2 Sumo en viktig milepæl, og fortsetter veksten videre, forteller TV 2-sjef Olav T. Sandnes.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Nå har TV 2 Sumo nådd en milepæl med 400.000 kunder, opplyser TV 2 i en melding.

– Dette er ene og alene en imponerende TV 2-organisasjon sin fortjeneste. De har investert dager og netter med hard jobbing, og i hele TV 2 markerer vi denne viktige milepælen i dag, sier Olav T. Sandnes, sjefredaktør og administrerende direktør i TV 2 i en melding og fortsetter:

– Vi ønsker å være det naturlige norske alternativet til Netflix. Et alternativ folk flest opplever de bare må ha. Sammen med TV2.no skal TV 2 Sumo være vårt digitale fotavtrykk, sa Olav T. Sandnes i 2016.

Sumo-direktør Christian Birkeland sier i meldinga at de har jobbet mye med å gi strømmetjenesten mer innhold, økt brukervennlighet, er mer stabil og tilpasses i større grad hver enkelt kunde.

– Det store, langsiktige målet vårt er at TV 2 Sumo skal bli noe folk naturlig bruker i hverdagen, enten som direkte abonnent eller i samarbeid med våre samarbeidspartnere. At vi allerede nå er over 400.000 betalende kunder er et resultat av at hele mediehuset TV 2 drar i samme retning.

Powered by Labrador CMS