Knallstart for krimgåter: 576.000 seere så premieren av Åsted Norge mandag kveld
Og politiet fikk inn mange tips etter sending, melder TV 2.
Denne artikkelen er over to år gammel.
576.000 seere fulgte premieren på det nye TV 2-programmet Åsted Norge i går kveld.
- Det er omfattende å sette opp et prosjekt som Åsted Norge. Derfor er det godt å komme på lufta med et helstøpt konsept hvor kun de beste innen sitt fagfelt er med å dra lasset, sier programdirektør Jarle Nakken i TV 2.
576.000 seere ga programmet en andel på 33,8 prosent i den kommersielle målgruppen 20-49 år og 35,9 prosent i aldersgruppen 12+.
- Produksjonsselskapet Mastiff har gjort en særdeles god jobb med Åsted Norge sammen med interne krefter i TV 2. Politiet fikk inn veldig mange tips etter gårsdagens program, så det blir spennende å følge utviklingen på disse og andre saker som publikum nå er med på å oppklare i tiden fremover, sier Nakken.