Slik tenker TV 2, TVNorge og NRK om YouTube fremover. Fra venstre: TV2.no-sjef Derek A. Bjølgerud, markedssjef i Discovery Networks Norge, Katrine Rabben og NRK.no-sjef Hildegunn Soldal.
Slik tenker TV 2, TVNorge og NRK om YouTube fremover. Fra venstre: TV2.no-sjef Derek A. Bjølgerud, markedssjef i Discovery Networks Norge, Katrine Rabben og NRK.no-sjef Hildegunn Soldal.

Vokser kraftig:

Dette tenker sjefene i TV 2, TVNorge og NRK om satsingen på YouTube

De har millioner av følgere på YouTube, men strategiene er forskjellige.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS