NIR: Verdens kjedeligste reklamefilm, DNBs omdømme og japansk iskrem
PODKAST: Vi snakker om kjedelig reklamefilm, japansk iskrem og DNBs omdømme.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Orkla har laget verdens kjedeligste reklamefilm og gjør TV-reklame til noe enda mer irriterende enn det var i utgangspunktet. Var det så veldig lurt, da?
Pornosiden Xhamster blokkerer tilgangen for innbyggerne i North Carolina i protest mot en ny lov som diskriminerer homofile.
Tenk hvis Facebook hadde gjort det samme?
NIR snakker også om Visit Swedens bejublede telefonkampanje og en merkelig japansk reklamefilm.
I studio sitter som vanlig Marius Staulen, Marius Thorkildsen og Sindre Holme.
Du finner podkasten her:
[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/258815140" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]
NIR (Norske informasjonsrådgivere) er en skråblikkbasert podcast om medier, reklame og kommunikasjon, i alle sine former. NIR består av Sindre Holme (Starcom), Marius Thorkildsen (Aftenposten) og Marius Staulen (Statens Vegvesen).