NIR: Verdens kjedeligste reklamefilm, DNBs omdømme og japansk iskrem

PODKAST: Vi snakker om kjedelig reklamefilm, japansk iskrem og DNBs omdømme.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Orkla har laget verdens kjedeligste reklamefilm og gjør TV-reklame til noe enda mer irriterende enn det var i utgangspunktet. Var det så veldig lurt, da?

Pornosiden Xhamster blokkerer tilgangen for innbyggerne i North Carolina i protest mot en ny lov som diskriminerer homofile.

Tenk hvis Facebook hadde gjort det samme? 

NIR snakker også om Visit Swedens bejublede telefonkampanje og en merkelig japansk reklamefilm.

I studio sitter som vanlig Marius Staulen, Marius Thorkildsen og Sindre Holme.

Du finner podkasten her:

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/258815140" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]

NIR (Norske informasjonsrådgivere) er en skråblikkbasert podcast om medier, reklame og kommunikasjon, i alle sine former. NIR består av Sindre Holme (Starcom), Marius Thorkildsen (Aftenposten) og Marius Staulen (Statens Vegvesen).

Powered by Labrador CMS