NIR: Panama Papers, Kirken og Twitters TV-rettigheter
PODKAST: Vi snakker om avsløringer, dåpsreklame og Twitters fotballrettigheter.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Tro kan flytte fjell, men kan Den norske kirke få flere til å døpe seg ved å annonsere på trikken?
Twitter har kjøpt TV-rettighetene til amerikansk fotball, så hva betyr det for oss TV-seere, og Twitter-brukere?
NIR snakker selvsagt også om Panama Papers, og kårer mars måneds flateste virksomhet i den faste spalten Flatindeksen. I tillegg kjører NIR-gjengen tidsmaskin tilbake til 1950-tallet for å overvære den første aprilspøken laget av et mediehus.
I studio sitter som vanlig Marius Staulen, Marius Thorkildsen og Sindre Holme.
Du finner podkasten her:
[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/257850533" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]
NIR (Norske informasjonsrådgivere) er en skråblikkbasert podcast om medier, reklame og kommunikasjon, i alle sine former. NIR består av Sindre Holme (Starcom), Marius Thorkildsen (Aftenposten) og Marius Staulen (Statens Vegvesen).