Trond Roger Nydal (39) blir ny leder for brukermarked, strategi og forretningsutvikling for NHSTs sjømatpublikasjoner i Bergen.
Trond Roger Nydal (39) blir ny leder for brukermarked, strategi og forretningsutvikling for NHSTs sjømatpublikasjoner i Bergen.

Trond Roger Nydal går til NHSTs sjømatsatsing

Trond Roger Nydal går fra Avisa Nordhordland til NHSTs sjømatsatsing.

Publisert Sist oppdatert

Trond Roger Nydal (39) blir ny leder for brukermarked, strategi og forretningsutvikling for NHSTs sjømatpublikasjoner i Bergen, opplyser konsernet i en pressemelding.

Han kommer fra stillingen som ansvarlig redaktør og daglig leder i Avisa Nordhordland.

– Dette blir veldig spennende og kjekt! Publikasjonene er inne i en sterk digital utvikling og målet fremover er å fortsette veksten. Med alle de dyktige ansatte i organisasjonen og et solid eierkonsern i ryggen, har jeg stor tro på at vi skal lykkes med å nå de ambisiøse målene. Jeg er veldig motivert for å gå inn i rollen, sier Nydal.

NHST Sjømat består av de tre merkevarene Fiskeribladet, IntraFish og Tekfisk, og omsatte i 2020 for i overkant av 51 millioner kroner.

I april hadde de tre nettsidene 310.000 unike brukere.

– Ansettelsen skal hjelpe oss til å vokse videre både i og utenfor norsk sjømatnæring. Vi er utrolig glade for å få med oss Trond Roger på laget. Han vil tilføre oss mye kunnskap rundt leserinnsikt, analyse og forretningsutvikling, sier Øystein Hage, ansvarlig redaktør/adm. direktør i NHST Sjømat.

Powered by Labrador CMS