Tysdag og onsdag kunne ein ved fleire høve sjå Nettavisen sine reklameartiklar, umerka, i nyheitsfeeden øvst på framsida.
– Dette er opplagt ikkje merka, og det skal det jo utvilsamt vera, seier instituttleiar Steen Steensen ved OsloMet til Medier24.
Ver Varsam-plakaten 2.6:
Svekk aldri det klare skiljet mellom journalistikk og reklame. Det skal vere openbert for publikum kva som er kommersielt innhald. Skiljet skal vere tydeleg også ved lenking eller andre koplingar. Avvis kommersielt innhald som kan forvekslast med den journalistiske presentasjonen i det einskilde medium.
Han legg til:
– Dette er eit brot på presseskikken som seier at annonsar skal vera tydeleg merka. Det gjeld tilvisingstekstar på framsida også. Og det må jo dette oppfattast som.
Nyheitsredaktør René Svendsen seier til Medier24 at det er ein teknisk feil som har ført til at annonseartiklane hamnar i nyheitsfeeden.
– Dette er meld inn som teknisk feil frå oss i redaksjonen. Det skal altså ikkje ligga der, seier han til Medier24.