Schibsted har brukt milliarder på å investere under korona. Hva gjør de i 2021?
konserndirektør Siv Juvik Tveitnes i Schibsted News Media snakker om investeringer, kriseledelse, journalistikk og kutt i Medielederne.
Denne artikkelen er over to år gammel.
I Medier24-serien «Medielederne» intervjuer programleder Erik Waatland en rekke toppsjefer om kriseåret 2020, mulighetene i 2021 og en rekke aktuelle tema.
I dag er det konserndirektør Siv Juvik Tveitnes i Schibsted News Media sin tur.
Noen medieselskaper har tviholdt på lommeboka under korona. Andre har åpnet pengekista og latt mynten renne ut. 2020 ble et oppkjøps- og oppskaleringsår for Schibsted. Hvordan blir 2021?
Medielederne
En Medier24-serie på video som også er tilgjengelig på podkast. Søk opp «Pressepodden».
Programleder: Erik Waatland
Fotografer: Roy Darvik, Petter Endrerud
Teknisk leder: Kjetil Johnsen
Produsent og bilderegi: Lasse Olsrud Evensen
OB Teknikk: Pål Westby AS
Produsert av: Krink Media