Schibsted har brukt milliarder på å investere under korona. Hva gjør de i 2021?

konserndirektør Siv Juvik Tveitnes i Schibsted News Media snakker om investeringer, kriseledelse, journalistikk og kutt i Medielederne.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I Medier24-serien «Medielederne» intervjuer programleder Erik Waatland en rekke toppsjefer om kriseåret 2020, mulighetene i 2021 og en rekke aktuelle tema.

I dag er det konserndirektør Siv Juvik Tveitnes i Schibsted News Media sin tur.

Noen medieselskaper har tviholdt på lommeboka under korona. Andre har åpnet pengekista og latt mynten renne ut. 2020 ble et oppkjøps- og oppskaleringsår for Schibsted. Hvordan blir 2021?

  • Se video.

Medielederne

En Medier24-serie på video som også er tilgjengelig på podkast. Søk opp «Pressepodden».

Programleder: Erik Waatland
Fotografer: Roy Darvik, Petter Endrerud
Teknisk leder: Kjetil Johnsen
Produsent og bilderegi: Lasse Olsrud Evensen
OB Teknikk: Pål Westby AS
Produsert av: Krink Media

Powered by Labrador CMS