Trailer: «Content Marketing 3: Native or die». Når VG Partnerstudio samles i bunkeren

ENDELIG FREDAG: En oppsummering av nok en uke med debatt om innholdsmarkedsføring.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

For de som har fulgt med de siste par ukene, har mye av debatten i mediebransjen handlet om innholdsmarkedsføring (som vanlig), og den siste tida er det VG Partnerstudio som har fått trøkket.

Det har gitt flere PFU-klager, en fellelse denne uka - og enda en klage er på vei.

Debatten har også avstedskommet flere kommentarer på bransjenettstedet Kampanje. Det startet med denne fra Schibsted-direktør Per Håkon Fasting, som etterlyste mer skryt til VG. 

Han fikk svar fra flere, som du også kan finne på Kampanje.com. 

Blant dem Venture Factory-gründer Even Aas Eng, som svarte med den satiriske kommentaren En anmeldelse av filmen Content Marketing 3 - Native or die. 

 

Siste skudd i debatten er fredagsunderholdning fra Youtube-brukeren audunas, som vil si Dagblad-designer Audun Aas. 

Filmen er i den kjente «Hitler-parodi»-stilen som ble populære for noen år siden - og du kan se den her:

Powered by Labrador CMS