Trailer: «Content Marketing 3: Native or die». Når VG Partnerstudio samles i bunkeren
ENDELIG FREDAG: En oppsummering av nok en uke med debatt om innholdsmarkedsføring.
Denne artikkelen er over to år gammel.
For de som har fulgt med de siste par ukene, har mye av debatten i mediebransjen handlet om innholdsmarkedsføring (som vanlig), og den siste tida er det VG Partnerstudio som har fått trøkket.
Det har gitt flere PFU-klager, en fellelse denne uka - og enda en klage er på vei.
Debatten har også avstedskommet flere kommentarer på bransjenettstedet Kampanje. Det startet med denne fra Schibsted-direktør Per Håkon Fasting , som etterlyste mer skryt til VG.
Han fikk svar fra flere, som du også kan finne på Kampanje.com.
Blant dem Venture Factory-gründer Even Aas Eng, som svarte med den satiriske kommentaren En anmeldelse av filmen Content Marketing 3 - Native or die.
Siste skudd i debatten er fredagsunderholdning fra Youtube-brukeren audunas , som vil si Dagblad-designer Audun Aas.
Filmen er i den kjente «Hitler-parodi»-stilen som ble populære for noen år siden - og du kan se den her:
VIDEO