NIR: Vi snakker om Jarlsberg-stuntet, Mammon og baderoms-PR

PODKAST: For ja, Synnøve Findens siste lansering var vel et PR-stunt?

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Denne uken tar vi for oss Synnøve Findens Jarlsberg-ostestunt, og diskuterer hvorvidt det faktisk var et stunt (som det jo selvsagt var).

I tillegg har Villeroy & Boch Gustavsberg vært på fare med undersøkelsesbasert baderoms-PR igjen.

Vi snakker også om Mammon, som avsluttet sesongen med så mange løse tråder at serieskaperne måtte arrangere nettmøte i etterkant.

Er det bra krim?, spør vi.

Du finner NIR-casten her:

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/247741375" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]

  • NIR (Norske informasjonsrådgivere) er en skråblikkbasert podcast om medier, reklame og kommunikasjon, i alle sine former. NIR består av Sindre Holme (Starcom), Marius Thorkildsen (Aftenposten) og Marius Staulen (Statens Vegvesen).

NIR presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne. 

Powered by Labrador CMS