Kampanje bytter navn fra Kampanje Forlag AS til Kampanje Media AS.
Samtidig er Ragnhild Aarø Njie og Jacob Andersen ansatt som faste journalister etter en svært grundig ansettelsesprosess, opplyser Kampanje i en melding tirsdag.
– Aarø Njie og Andersen er to unge og sultne journalister som vi forventer oss veldig mye fra fremover og som skal styrke oss både på medie- og på markedsføringsfeltet. De to er allerede godt i gang og vi er i dag godt rustet til å forsvare vår nummer én-posisjon, sier Knut Kristian Hauger, ansvarlig redaktør i Kampanje.
I fjor solgte Erlend Fossbakken og Hilde Nyman seg ut av Kampanje. Siden den gang har selskapet byttet navn fra Kampanje Forlag til Kampanje Media.
Mediehuset opplyser å ha startet året med flere nye rekorder, både når det gjelder trafikk, abonnementssalg og eventsatsingen. I januar 2020 kunne Kampanje slå i bordet med det høyeste trafikktallet noensinne i løpet av sine 20 år på nett, skriver de.
Aarø Njie har til tross for sin unge alder rukket å være innom flere av de store avisredaksjonene som Dagbladet, Aftenposten, NRK Nyheter og Dagens Næringsliv.
– Etter å ha jobbet i mange av de store norske mediehusene, vil det bli spennende å kunne bruke kompetansen jeg har med meg til å lage utfordrende og kritisk journalistikk om mediebransjen, sier Ragnhild Aarø Njie i meldinga.
Andersen er nylig utdannet medieviter etter studier på Universitetet i Oslo og University of California, Berkeley.
– Å få bli en del av bransjens viktigste arena for nyheter og journalistikk er utrolig spennende og jeg gleder meg til å fortsette arbeidet med redaksjonen og resten av den dyktige gjengen i Kampanje Media, sier Jacob Andersen i meldinga.