Finansavisen har per dags dato publisert fire videoer med fokus på podkast og motor på «alle barns favoritt-app».
Trygve Hegnar har ingen kommentar å komme med når Medier24 tar kontakt for å høre om tanken bak dette.
– Jeg har ikke peiling, sier Hegnar og ber oss heller ta kontakt med Steinar Grini.
Vi slår på tråden til redaktør Grini i Finansavisen.
– Uffa meg …, sier Grini når vi stiller han det samme spørsmålet og fortsetter:
– Da må jeg få noen til å ringe deg opp. Du skal få snakke med en som kan … vi har litt ulike arbeidsfelt her. Men jeg skal gjøre en etterlysning og få noen til å ringe tilbake.
– Var det Marte du het?, spør han.
– Nei, Ingvild.
Etter en halvtime får vi beskjed om å kontakte Jon Trygve Hegnar.
Han er mer snakkesalig.
– Vi så at Finansavisen har opprettet en bruker. Hva er tanken bak dette?
– Nei, det er foreløpig for å teste det ut. For å i alle fall være til stede på plattformen, vi har jo ikke lagt ut så veldig mye, sier sønn Hegnar.
– Er dette et forsøk på å få de unge til å lese nyheter om næringslivet?
– Nei, vi retter oss mot alle som er interessert i det vi skriver om. Enten det er økonomi eller bil. Jeg regner med at noen av dem som er interessert i det også kan finnes på Tik Tok, sier han.
– Er dette noe dere skal fortsette med?
– Jeg tipper det. Vi har ikke pratet så veldig mye om det, men tipper det, avslutter han.