Johanne Eidsvold, Norgessjefen i SQUID, er spent på hvordan den nye appen blir mottatt.
Johanne Eidsvold, Norgessjefen i SQUID, er spent på hvordan den nye appen blir mottatt.

Nyhetsappen «SQUID» kommer til Norge: Skal ta opp kampen med VGs «Peil»

SQUID er en personlig nyhetsapp som skal være tilpasset «millennials».

Publisert

Denne måneden lanseres den svenske nyhetsappen SQUID – en nyhetsapp som er personlig tilpasset for millennials.

Nyhetsappen er laget for at unge skal selv få lov til å tilpasse hva de vil se av innhold basert på personlige interesser.

Lanseringen i Norge vil markere en konkurranse mellom SQUID og den eksisterende nyhetsappen Peil fra VG. Hittil har den norske appen Peil fått flere titalls tusen nedlastinger, mens SQUID opplyser selv å ha fått over 500.000 aktive brukere i Europa.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS