PR- og mediesjef Jan-Petter Dahl i TV 2.

TV 2 skrur opp prisen

Fra 1. november setter TV 2 prisen opp på en rekke pakker i strømmetjenesten TV 2 Play.

Publisert Sist oppdatert

TV 2 slår sammen noen av pakkene i sin strømmetjeneste og øker prisen. Økningen ligger på rundt ti kroner. Det melder Nettavisen.

– Det er en liten prisoppgang på noen av pakkene våre. Hensikten er å forenkle pakkestrukturen, så vi får litt færre pakker. Blant annet vil pakken som heter «Basis» bli ti kroner dyrere, sier pressesjef Jan-Petter Dahl til avisen.

Han avviser at prisøkningen har en sammenheng med at selskapet skal spare 400 millioner kroner.

– Prisoppgangen skyldes at det koster mer å kjøpe innhold enn tidligere, sier Dahl, og opplyser til avisen at prisen på totalpakken, som inkluderer norsk toppfotball og Champions League, forblir uendret.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@medier24.no

Powered by Labrador CMS