MediaPuls: Første podkast i Norge som blir med på laget til United Influncers. Hør mer om det her!
PODKAST: Søndag fylte MediaPuls et halvt år - og det markerte vi ved å signere avtale med United Influencers!
Denne artikkelen er over to år gammel.
Søndag 20. mars 2016 var nok en større dag for Marius og Hans-Petter, enn for de fleste som lytter på MediaPuls.
Da fylte nemlig MediaPuls 6 måneder. Det er på mange måter ikke en «stor greie» å bli et halvt år, men det markerer på mange måter at MediaPuls har overlevd de første kritiske seks månedene.
Sannsynligheten er større nå for at MediaPuls vil fortsette i alle fall seks måneder til. Og forhåpentligvis mye lengre enn som så også.
Den store nyheten for oss var derimot at vi signerte en samarbeidsavtale med United Influencers. MediaPuls er den første podkasten UI har valgt å jobbe med i Norge, men helt sikkert ikke den siste.
MediaPuls gleder seg veldig til å jobbe sammen med United Influencers, og i denne episoden har vi fått besøk av Julie Holst Berntsen og Thomas Moen fra UI for å snakke mer om avtalen og planene fremover.
I tillegg diskuterer Marius og Hans-Petter Instagram sine planer om å innføre «Facebook-lignende»algoritmer, og som siste post i denne episoden, tar de en prat med Mats Lyngstad fra Venture Factory som nylig lanserte en ny markedsplass for annonsører og bloggere. Inzpire.me heter tjenesten, og vi lurte på hva som inzpirerte Mats.
[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/253647527" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]
Nyttige lenker fra ukens episode:
MediaPuls presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasterne Hans-Petter Nygård-Hansen og Marius Karlsen. Besøk også mediapuls.no.