STILLING LEDIG:

Schibsted Partnerstudio søker ny innholdsprodusent/prosjektleder i Team Content Pluss

Årets byrå 2018, 2019 og 2020 Schibsted Partnerstudio vokser videre og trenger de beste hodene for å fortsette suksessen.

Denne artikkelen er over to år gammel.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 17. januar

Om arbeidsgiver

Siden 2015 har mediene i Schibsted levert annonsørinnhold av høy kvalitet distribuert på alle mediehusets premium flater - dog organisert som to selskaper, Schibsted Partnerstudio og Schibsted Brand Studio. Nå er selskapene slått sammen, for å skape enda større inntekter som skal finansiere journalistikken i Schibsted.

På noen få år er antallet medarbeidere gått tre til over 60 - men vi trenger stadig flere dyktige innholdmarkedsførere for å dekke forespørslene fra markedet. Schibsted Partnerstudio - som er navnet på det nye selskapet - inneholder nærmere 40 kompetente prosjektledere og innholdsprodusenter. Samt kommersielle rådgivere, videospesialister, analyseteam, designere og utviklere.

Partnerstudio produserer og distribuerer innholdsmarkedsføring av høy kvalitet på alle Schibsteds flater, deriblant Aftenposten, VG, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, e24.no, Finn.no, Godt.no og Tek.no

Team Content Pluss jobber hovedsaklig mot SMB-markedet og er et spisset og slagkraftig team på jakt etter gode resultater. Som innholdsprodusent/prosjektleder i Team Content Pluss jobber du både med egne produksjoner, men også med oppfølging og foredling av innhold fra frilansleverandører.

Vi trenger en stødig innholdsprodusent som evner å ha mange baller i luften samtidig, og som er glad i høyt tempo. En som er opptatt av kvalitet i eget arbeid – og som også evner å øke kvaliteten på andres produksjoner.

Felles for våre nye innholdsprodusenter er at de enten har – eller ønsker å tilegne seg – prosjektlederkompetanse og -erfaring. Selvfølgelig i tillegg til grunnkompetanse innen en eller annen form for innholdsproduksjon. Kommersiell innsikt og kompetanse er en klar styrke, men et ønske om å tilegne seg kommersiell innsikt for å kunne bidra i kundemøter og salgsprosesser - og for å bedre skape ønsket effekt for Partnerstudios samarbeidspartnere – er et krav.

I Schibsted Partnerstudio jobber vi ut fra et utstrakt «frihet under ansvar»-prinsipp, der samtlige innholdsprodusenter eier sine egne kunder og har - sammen med våre kommersielle rådgivere og salgsavdelingen - ansvar for hele kundeprosessen. Dette kan være kampanjer, så vel som langsiktige samarbeid. Arbeidet er derfor ofte både komplekst og utfordrende - men også ytterst faglig tilfredsstillende når kundens KPI-er oppfylles, priser vinnes, samarbeid forlenges - og millioner av Schibsted-leserne åpenbart elsker innholdet. Innhold som både hjelper dem og lærer dem noe i hverdagen.

I Schibsted Partnerstudio jobber vi utstrakt teambasert. Derfor er sterke samarbeidsevner og vilje til å jobbe i team med andre ressurspersoner kritisk viktig for å lykkes.

Arbeidssted: Akersgata 55. Oslo.

Kvalifikasjonskrav:

  • God fremstillingsevne – både skriftlig, muntlig og visuelt.
  • God forståelse for digitale kanaler og sosiale medier.
  • Kompetanse innen digitale verktøy.
  • Kreativitet, innsatsvilje og høy arbeidskapasitet.
  • Selvgående, strukturert og driftig.
  • Solide kommunikasjonsevner.
  • Kunnskap om hvordan evaluere prosjekter og eget arbeid.
  • Solid kommersiell innsikt og et ønske om å jobbe i grensesnittet mellom kvalitetsinnhold og salg.
  • Du blir del av et offensivt, konkurransefokusert lag. Det er derfor avgjørende at du er en lagspiller, liker å jobbe i team og har gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr:

  • En nøkkelrolle i et av de raskest voksende og mest ambisiøse selskapene i norsk mediebransje.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Mac, iPhone og telefonabonnement.
  • Sentralt beliggende arbeidsplass.

Spørsmål om stillingen rettes til leder Content Pluss: martina.bjolgerud@schibsted.com

Søknadsfrist: 17. januar
SØK HER

Powered by Labrador CMS