Inkubatoren: Slik solgte han for 20 millioner kroner ved å polere biler på YouTube

PODKAST: Bjørn-Aage Bredal drev to bensinstasjoner, men "fikk sparken" da han ville satse på bilpleie framfor pølser og boller. To år etter selger han for titalls millioner kroner - ved å polere biler på YouTube.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

I denne episoden av Inkubatoren, podcasten for gründere, tar jeg en prat med Bjørn-Aage Bredal, som står bak Bilpleiekongen.no.

Han har fått det til stort med innholdsmarkedsføringYouTube, hvor han gir tips og triks for vedlikehold av eksteriør og interiør av bil. Det som startet som en morsom idé ble raskt til noe mye større.

I denne episoden forteller han om veien fra idé til i dag, hvordan han har fått det til, hva han fokuserer på ++.

Du finner også full innholdsliste med klikkbare tidspunkter på Inkubatoren her.

Abonner og lytt til Inkubatoren via iTunes, SoundCloudAcast eller via RSS-feed. Eller spill av episoden under her:[/box]

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/241582935" params="color=ff5500&auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false" width="100%" height="166" iframe="true" /]

Nyttige lenker fra ukens episode:

[box]

Om Inkubatoren, podcasten for gründere

Hver uke tar jeg en prat med det beste Norge har å by på av gründere og tankeledere. Her får du en ny mentor rett i øret hver uke, som deler den kunnskapen og erfaringen de selv har brukt årevis på å lære. Inkubatoren er laget for å få deg til å tenke større, satse hardere og å oppnå ditt fulle potensiale.

Besøk også inkubatoren.no, og Facebook-siden Inkubatoren.

Inkubatoren presenteres på Medier24 i samarbeid med podkasteren Robert W. Shaw. 

Powered by Labrador CMS