Julepraten:

Ingunn Solheim: – Støre uttalte uttrykket «koko» som gjøken. Det kommer jeg aldri til å glemme

NRK-profilen forteller at Jonas Gahrs Støres «koko» i valgkampen brente seg fast. I 2020 håper hun ellers å få folk mellom 30 og 50 år mer engasjert i debatt- og aktualitetsprogram.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Medier24 har stilt en blanding av personaliserte og generelle spørsmål til en rekke medieprofiler om året som har gått, og deres forhold til jula.

Denne gangen er det NRK-journalist og programleder, Ingunn Solheim, som svarer.

– Du fornyet debattformatet med programmet «Einig?» tidligere i år. Hvordan har responsen vært nå i etterkant?

– Det er stadig folk som fortel at dei har sett ein episode eller fleire og at dei likte det dei såg. Episodane ligg i NRK tv-spelaren og eg trur dei kan inspirere til gode diskusjonar på juleselskap og middagar i romjula! Du kan både plukke opp saklege argument og ein metode for å få diskusjonen med ein gammal onkel eller ei tante meir spennande.

– Blir det en ny sesong av «Einig?» eller vender du tilbake som tradisjonell debattleder i 2020?

– Vi jobbar med å vidareutvikle konseptet og planen er å lage fleire episodar. Men vi veit ikkje heilt kor tid vi er klare for nye opptak. Så dei politikarane som meldte seg og gjerne ville vere med på «Einig?» i førre runde, får truleg ein ny sjanse. 

– Hva gjør du i jula?

– Tek med meg sambuar Lars og vesle Sigurd på tre månader heim til Sogn og Fjordane for siste gong før det blir til Vestland. I år blir det færre skiturar og fleire trilleturar.

– Når slapper du av og hva gjør du i så fall?

– Vi feirer jul på småbruket til far min der det er litt lite straum, treigt internett, dårleg mobildekning, ingen nære naboar og heilt stille. Så der slappar eg av. 

– Hva spiser dere til jul?

– Vi et pinnekjøt, skrelte poteter, kålerabistappe og pølser til middag. Og krumkaker med moltekrem til dessert.

– Hva husker du best fra medieåret 2019?

– Av alle ting, så har Jonas Gahr Støre si uttale av uttrykket «koko» brent seg fast. Under ein valkamp-debatt leia av min gode kollega Ingerid Stenvold på vakre Sakrisøy, uttalte han det sånn som gjøken; «ko ko». Det kjem eg aldri til å gløyme. 

– Hva tror du vil påvirke medieåret 2020?

– Av store saker, så blir jo riksrettsprosessen mot Trump og USA-valet dominerande. For mediene spesielt, så trur eg kampen om tida til folk berre blir tøffare. Det uroar meg at folk mellom 30 og 50 år i alt for liten grad opplever at dei får gode nok debatt- og aktualitets-tilbod til at dei brukar tid på det. Det er eg veldig motivert til å gjere noko med. Når eg er tilbake frå permisjon med veslegut.

Powered by Labrador CMS