«Krise? Hvilken krise?» er tittel for årets NONA-konferanse. Vi mener forholdene for god journalistikk, smart publisering og intelligent innovasjon aldri har vært bedre, og vil sette av hele tirsdag 26. mai for å markere det beste, mest spennende og mest innovative mediebransjen har å by på.
«Krise? Hvilken krise?» er tittel for årets NONA-konferanse. Vi mener forholdene for god journalistikk, smart publisering og intelligent innovasjon aldri har vært bedre, og vil sette av hele tirsdag 26. mai for å markere det beste, mest spennende og mest innovative mediebransjen har å by på.
Det skriver NONA, også kjent som Norwegian Online News Assocation, om årets lille store nettkonferansedag.
Og på Netthoder.no kan vi lese om noen av årets høydepunkter:
NICHOLAS SABLOFF, Huffington Post: Han er internasjonal for HuffPost, og kjent som en raus og inspirerende foredragsholder, ifølge NONA.
VIO MEDIA - Netflix for journalistikk? Daglig leder Agnes Dyvik i NTNU-fødte Vio Media deler sine visjoner.
Blant andre foredragsholdere er Svein Erik Hole, Anne Jacobsen, Jonas Alsaker Vikan, Arne H. Krumsvik - og så blir det ikke minst utdeling av Netthodeprisene 2015.
Les mer på Netthoder.no nå, og ikke minst i tida fram mot konferansen.