Hva kan norske netthoder lære av Huffington Post?

Svaret får du kanskje på NONAs årskonferanse i mai.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

«Krise? Hvilken krise?» er tittel for årets NONA-konferanse. Vi mener forholdene for god journalistikk, smart publisering og intelligent innovasjon aldri har vært bedre, og vil sette av hele tirsdag 26. mai for å markere det beste, mest spennende og mest innovative mediebransjen har å by på.

«Krise? Hvilken krise?» er tittel for årets NONA-konferanse. Vi mener forholdene for god journalistikk, smart publisering og intelligent innovasjon aldri har vært bedre, og vil sette av hele tirsdag 26. mai for å markere det beste, mest spennende og mest innovative mediebransjen har å by på.

Det skriver NONA, også kjent som Norwegian Online News Assocation, om årets lille store nettkonferansedag.

Og på Netthoder.no kan vi lese om noen av årets høydepunkter:

  • NICHOLAS SABLOFF, Huffington Post: Han er internasjonal for HuffPost, og kjent som en raus og inspirerende foredragsholder, ifølge NONA.
  • VIO MEDIA - Netflix for journalistikk? Daglig leder Agnes Dyvik i NTNU-fødte Vio Media deler sine visjoner.

Blant andre foredragsholdere er Svein Erik Hole, Anne Jacobsen, Jonas Alsaker Vikan, Arne H. Krumsvik - og så blir det ikke minst utdeling av Netthodeprisene 2015.

  • Les mer på Netthoder.no nå, og ikke minst i tida fram mot konferansen.
Powered by Labrador CMS