Tore Arne Sandholt tror på en positiv oppdragsvekst i 2022.

HS Media har nådd salgsmålet på 115 millioner kroner

Daglig leder, Tore Arne Sandholt, gleder seg over å gå i pluss.

Publisert Sist oppdatert

HS Media selger annonser for totalt over 70 publikasjoner. Selskapet med 25 ansatte, solgte reklame for 120 millioner kroner i 2020.

Nå kan de melde om at årets salgsbudsjett allerede er i boks.

Fag- og nisjemedier nådde salgsmålet allerede 26. august, som var syv uker tidligere enn i 2020. Digitalt salg er allerede 20 prosent over salgsmålet og vil i år nærme seg 20 millioner kroner i omsetning, sier daglig leder Tor Arne Sandholt hos HS Media i en pressemelding.

Selskapet forventer å lande nærmere syv millioner over salgsmålet for 2021 når siste annonse på papir og digitalt er solgt i 2021.

Annonsesalget totalt har en positiv utvikling i HS Media, og er spesielt godt sammenlignet med markedet generelt for printmedier. Selgerne har også vist stigende digital kompetanse, og HS Media vokser nå også med nye digitale tjenester i tillegg til annonsesalg, sier Sandholt.

Nå ser han lyst på fremtiden.

– Selskapet er optimistisk til hvordan 2021 vil lande, og vi tror på en positiv oppdragsvekst inn i 2022. Spesielt innen digitale medier og nye og innovative reklametjenester.

Powered by Labrador CMS