Vinteren 2017 ble det kjent at MBL og Kantar TNS fortsetter et 30 år langt samarbeid med nye målinger. Her fra presentasjonen da, fra venstre; mediedirektør Jørn Leipart i TNS, avdelingsleder Harald Kittelsen i ComScore, fagsjef Geir Engen i MBL og markedsdirektør Ingvar Sandvik i Kantar TNS Gallup.
Vinteren 2017 ble det kjent at MBL og Kantar TNS fortsetter et 30 år langt samarbeid med nye målinger. Her fra presentasjonen da, fra venstre; mediedirektør Jørn Leipart i TNS, avdelingsleder Harald Kittelsen i ComScore, fagsjef Geir Engen i MBL og markedsdirektør Ingvar Sandvik i Kantar TNS Gallup.

Lille speil på veggen der, hvilke nettaviser er størst i landet her? Det er faktisk ikke mulig å si akkurat nå

Ved nyttår gikk TNSlistene av lufta. Fem måneder senere er det fortsatt uvisst når den nye målingen er på plass - og mediebransjen igjen får en offisiell rangering av nettaviser, andre medier og nettsteder.

Publisert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS