Sjefredaktør René Svendsen og Fredriksstad Blad opplever stor suksess med sin første video i den populære appen TikTok.
Sjefredaktør René Svendsen og Fredriksstad Blad opplever stor suksess med sin første video i den populære appen TikTok.

Fredriksstad Blad med suksess­debut på TikTok: – Viktig å være synlig for alle

Nå vil avisen lage dele mer innhold for de yngste på den populære videodelingstjenesten.

Publisert

Lørdag publiserte Fredriksstad Blad sin første video på den populære, kinesiske appen TikTok. Appen er spesielt populær blant barn og ungdom.

Videoen handler om hvordan en test for å sjekke om man er smittet med Covid-19 foregår, og er i skrivende stund sett over 21.00o ganger. 

I tillegg har den i skrivende stund fått mer enn 800 likerklikk.

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Månedlig
Første mnd til kr 1
deretter 189,- pr mnd

Kjøp

Årlig
12 mnd abonnement for 1899,-

Kjøp

Powered by Labrador CMS