Lene Finstad til NENT.

Lene Finstad til NENT: Får strategisk ansvar for marked og kommunikasjon

Forlater jobben i Norsk Tipping. – Jeg har gledet meg veldig til å komme tilbake til det dynamiske mediemarkedet, sier hun i en pressemelding.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Lene Finstad forlater Norsk Tipping, for å bli VP på marked og kommunikasjon i NENT, som blant annet eier TV 3, Viaplay og Viasat. 

– Jeg har gledet meg veldig til å komme tilbake til det dynamiske mediemarkedet, og være med på å bygge og videreutvikle et mediehus med noen av de sterkeste merkevarene i Norge, som Viaplay, TV3, Viasat og Viasport. NENT Group er i en spennende transformasjon og er svært godt posisjonert for å begeistre nordmenn med god og relevant underholdning på en rekke ulike plattformer, sier Finstad i en pressemelding. 

Hun har bakgrunn som konserndirektør i Edda Media, samt at hun var jobbet som markedsdirektør i blant annet Canon Norge og Voice Norge.

Konsernsjef Vegard Drogseth er glad for å få Finstad med på laget. 

– Med sin langstrakte erfaring innen merkevarebygging, strategi, forretningsutvikling og produktutvikling blir Lene en viktig ressurs i prosessen med å befeste NENT Groups posisjon som et av de viktigste mediehusene i Norge. Jeg er svært glad for at hun nå tar fatt på jobben med å samle alle markeds- og kommunikasjonsressursene på huset og se på hvordan vi på best mulig måte skal bygge merkevarene våre, sier Drogseth i meldingen. 

Powered by Labrador CMS