Fire nye til Webtraffic. Ruster laget for en dynamisk annonseframtid

Ny og variert digital kompetanse på plass.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Webtraffic styrker produktteamet og økonomiavdelingen sitt ytterligere med fire nye personer. Marie Aasbrenn, Lesley Gatchalian, Thomas Holm og Kjersti Hagen Risberg er på plass fra august, opplyser selskapet i en pressemelding:

  • Kjersti Hagen Risberg leder det nye produktteamet i Webtraffic. hun har jobbet med digital annonsering siden midten av 2000-tallet.

- Gjennom mange år i Star Tour var jeg med på digitaliseringen i reiselivsbransjen, der vi tok i bruk nye annonsemuligheter, kundekommunikasjon og salgsstøtte ved hjelp av digitale tjenester. Dette førte til en kraftig økning i nettsalget og mer fornøyde kunder som fikk mer målrettet kommunikasjon.

Hagen Risberg kommer nå fra mediebyrået Maxus der hun har vært digital innovasjonsdirektør tre år.

- Jeg har sett hvor raskt noen av kundene var med på endringen i mediemiksen og har brukt mobilannonsering som en viktig og naturlig stor del av kampanjene. Min ambisjon er å flytte Webtraffic enda lenger produktmessig og da spesielt mht til nye produkter innen mobil og mer dynamisk annonsering.

  • Thomas Holm blir Product Manager for Dynamisk Retargeting.

Han har lang fartstid i Schibsted. Md ni år fra VG og Aftenpostens digitale avdelinger har Thomas bred erfaring med digital markedsføring. 

- Både markedet og annonsørenes behov har endret seg dramatisk de siste årene. Webtraffic står sterkt i det nye medielandskapet og for meg blir dette et naturlig steg inn i det digitale landskapet. Å få jobbe med DRT (dynamisk re-targeting) gir meg muligheten til å øke annonsørens konvertering; noe som har opptatt meg i 10 år. DRT har et enormt potensiale og få utnytter dette til det fulle i dag. Gjennom nettverket kan vi treffe en målgruppe som allerede har vist interesse; har du vært innom butikken, skal vi sørge for at du også handler der.

  • Marie Aasbrenn skal jobbe som junior-kreatør i produktteamet og vil ha ansvar for sosiale medier, kampanjeskisser og prosjektledelse på mobilannonsering.

- Jeg er heldig som får jobbe med det jeg brenner for: visuell og strategisk kommunikasjon. Stillingen gir meg stor kreativ frihet og muligheten til å jobbe med en spennende kundeportefølje, sier hun i meldingen.

Marie er utdannet innen kommunikasjon ved Universitetet i Agder og skriver denne høsten masteroppgave om innholdsmarkedsføring. I studietiden satt hun i styret i linjeforeningen og har i tillegg vært med å starte magasinet «2 minutter» hvor hun er magasinansvarlig. 

  • Lesley Gatchalian trår inn som controller og er allerede godt i gang med å nøste i tallene.

Lesley kommer fra Waynes Coffee, der hun har hatt rollen som CFO. - Jeg gleder meg til å støtte ledelsen og være med på reisen fremover og oppover. Videre har hun et mål å kunne effektivisere og optimalisere rutiner internt og utad i Webtraffic.

Powered by Labrador CMS