Trigger styrker seg ytterligere innenfor kreativitet og visuell formgivning og henter nå Dag Clausen fra Gambit HK som ny kreatør.
Det melder selskapet i en pressemelding, og skriver følgende om sin nye arbeidstaker:
Dag har lang erfaring fra reklame- og kommunikasjonsbransjen. Han har jobbet fire år i Gambit Hill+Knowlton, blant annet i den kreative avdelingen Bisqit. I Gambit var han en sentral bidragsyter i prisvinnende kampanjer for blant annet DNB og Norad. Før det jobbet han som multimedia designer i Siste Skrik Kommunikasjon, han er utdannet Multimedia Designer fra Noroff Instituttet og har fagbrev som restaurantkokk.
– Jeg har i flere år fulgt Trigger tett fra sidelinjen og er ekstremt imponert og inspirert over det de har fått til. Trigger har en lagånd, kunnskapsnivå og stå-på-vilje jeg aldri har sett maken til. På den aller første dagen min ble jeg briefet om fire pågående prosjekter som alle vil gi målbar effekt for kundene og som garantert vil vinne priser i neste års konkurranser. Det er veldig gøy og utrolig inspirerende. Trigger har en fantastisk evne til å stadig utfordre og tøye strikken for kreativ kommunikasjon. De er ujålete og ambisiøse på kundens vegne. Nå gleder jeg meg til å jobbe med Norges mest spennende kunder, sier Dag Clausen.
Dag Clausen har i over ti år jobbet med en lang rekke offentlige og private virksomheter, deriblant NHO, Kommunal og regionaldepartementet, DNB, Flytoget, Barne-, ungdoms og familiedirektoratet, G-Sport, Helsedirektoratet, Bertel O. Steen, Telenor, Adidas, Norsk Industri, ABB, McDonalds og Universitetet i Oslo.
– PR-kreatører vokser ikke på trær. Derfor er vi ekstremt glade for at vi har fått med oss en av Norges mest erfarne kreatører med en unik teft for sterke PR-konsepter på laget. Det skader heller ikke at Dag er en drivende dyktig designer, da det ikke er noen hemmelighet at visuell kommunikasjon bare vil bli viktigere for å stå ut fremover. Dag er også en utrolig fin fyr som har ekstremt lyst til å gjøre oss enda bedre, så dette kan ikke bli annet enn bra, sier Preben Carlsen, daglig leder i Trigger.