Tun Media utvider satsingen på innholdsmarkedsføring, og har ansatt Thora Helene Støren (28) i rollen som digital rådgiver, opplyser selskapet i en pressemelding.
– Vi er veldig glade for at Thora takket ja til å jobbe hos oss. Hun har en spennende profil, og har blant annet jobbet med Lean Startup for Nortura i tillegg til å ha utviklet spareappen Yeyney, opplyser Marianne Vangsøy, kommersiell redaktør i Tun Media.
Støren jobber i dag som juniordesigner og markedskoordinator i Hurtigruten Svalbard. Hun har master i innovasjon og entreprenørskap fra NMBU, og har bakgrunn fra blant annet Los & Co og Econa.
Konsernet merker etterspørselen etter rådgivere på innholdsstrategi, SEO, digital markedsføring og utnyttelse av sosiale kanaler og så behovet for å styrke seg innen digital rådgivning.
Støren tiltrer stillingen 1. februar 2018, sier Vangsøy.