Ny jobb for Ole André Skarbøvik.
RiksTV
Fra tele til TV: Ole André Skarbøvik blir ny kommersiell direktør i RiksTV
Kommer fra stilling som markedsdirektør i Telia og det store skiftet fra Netcom. Nå får an ansvar for å rigge TV-selskapets produkter i en tid med ny teknologi og nye seervaner.
Denne artikkelen er over to år gammel.
- Ole André vil ha ansvar for utviklingen av RiksTVs merkevare, kundekommunikasjon, samt salg mot eksisterende og nye kunder, sier RiksTVs administrerende direktør Jérôme Franck-Sætervoll i en melding fra selskapet.
- Skarbøvik har jobbet med flere av Norges største og sterkeste merkevarer, og vi er svært takknemlige for at han takket ja til å jobbe hos RiksTV, legger han til.
Som markedsdirektør i Telia jobbet Skarbøvik blant annet med rebrandingen fra NetCom til Telia, og var med på å styrke selskapets markedsposisjon over flere år.
- Jeg er utrolig stolt over de resultatene som jeg sammen med kolleger i Telia har oppnådd de siste årene. Men når denne muligheten nå dukket opp, var den rett og slett for spennende til å la passere, sier Skarbøvik selv i meldingen.
- Nye seervaner drevet av ny teknologi, kombinert med tanker rundt hvordan vi skal videreutvikle RiksTVs markedsposisjon, er utfordringer jeg nå ser frem til å dypdykke i. Og ikke minst ser jeg frem til å bli kjent med alle de engasjerte og dyktige ansatte i RiksTV.
Skarbøvik går inn i RiksTVs ledergruppe, og starter i jobben 1. oktober.