25-åringen Takin Kroop har allerede lang erfaring fra den norske byråbransjen - og har vært en av pionerene på sosiale medier i Norge.
Han har tidligere jobbet i Fanbooster, drevet Pilot Media og gikk i fjor til Iteo.
Nå bytter han jobb igjen, og skal jobbe med sosiale medier for Nordic Choice Hotels.
Selskapet omfatter hotellene Comfort, Clarion og Quality.
- Jeg blir ansvarlig for synligheten til alle merkevarene i sosiale medier. Jeg vil jobbe som rådgiver og strateg mot hotellene, og samtidig mot hovedkontoret, sier Kroop.
- Jeg skal skape og evaluere innholdsstrategier og dermed bidra til digital business, synlighet og engasjement. Jeg skal også tilbakeføre innsikt og analyse til organisasjonen i tillegg til å lede workshops rundt sosiale medier, TripAdvisor og andre relaterte plattformer.
Han understreker at det har vært lærerikt og nyttig med erfaringer fra byrå, men:
- Nå ser jeg fram til å fokusere på én merkevare som jeg kan brenne for!