Nicoline Sundt
Nicoline Sundt (28) forlater RED og blir kommersiell rådgiver i Nordic Screens
- Det blir spennende med overgang fra byrå til en medieverden som fremdeles er under utvikling, sier Nicoline Sundt.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Medieselskapet Nordic Screens skriver i en pressemelding at de henter Nicoline Sundt (28).
Hun har fram til nå jobbet som prosjektleder i «Heia de som vinner», som hører til kommunikasjonsbyrået RED. Fra tidligere har hun erfaring som kommunikasjonsansvarlig i Oslo Maraton.
- Det blir spennende med overgang fra byrå til en medieverden som fremdeles er under utvikling. Jeg ser frem til å jobbe mer med produksjon, utvikling av kommersielt innhold på digitale flater og profiler som unge følger neste slavisk, sier Sundt i pressemeldingen.
Kommersiell direktør i Nordic Screens, Martin Garfalk, er svært fornøyd med nyansettelsen.
- Nicoline har erfaring fra kommunikasjon, event, spons og ikke minst fra arbeid med toppidrettsutøvere. Hun passer perfekt inn her hos oss, og vi ser frem å ha henne på laget, Garfalk i pressemeldingen.
Nordic Screens jobber blant annet med en rekke influencere og sosiale medier-profiler, og beskriver seg selv som et «digitalt innholdshus som skaper og formidler underholdning til fremtidens generasjoner».