Mindshare
Henriette, Kim-André og Thea til Mindshare - byrået styrker seg med ny kompetanse
Henter unge hoder med digital erfaring og bakgrunn.
Denne artikkelen er over to år gammel.
- Vi skal være et innovativt mediebyrå med fokus på hele kundereisen, sier Glenn Myklebust, CEO i Mindshare.
- Mindshare har derfor styrket staben ytterligere på områder som innsikt og analyse, og kommunikasjon i sosiale kanaler.
Og byrået melder om følgende tre nyansatte:
Henriette Skådinn kommer fra Redink og Aller Media, og har også jobbet i Monster. Hun skal jobbe som Social Media Specialist.
Skådinn har jobbet med markedskommunikasjon og PR i mange år, både på den kreative og strategiske siden. Skådinn har også utdannelse innen sosial psykologi, som er en god støtte i arbeidet med kommunikasjon og markedsføring i sosiale kanaler.
Kim-André Sundal Rønning er ansatt som Market & Media Analyst.
Han har en Master of Science i markedsføringsledelse fra Høgskolen Kristiania, og arbeidserfaring fra markedskommunikasjon og HR. Rønning skal jobbe med innsikt og analyser.
Thea Klingvall har utdannelse fra Westerdals og en bachelor med fordypning i prosjektledelse fra BI.
Hun har erfaring fra merkevarekommunikasjon og produktdesign, og skal være Creative Trainee i Mindshare.