Mediebyrået Maxus
Maxus ansetter tre nye hoder - styrker byrået på sosiale medier og analyse
Alexander Hermansen, Arjuno Lewis og Andrea Pelan er de nye tilskuddene til mediebyrået.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Mediebyrået Maxus har fått nye kunder og trenger derfor flere hoder.
Nå har de ansatt Alexander Hermansen og Andrea Pelan, som skal begge jobbe med både betalt og organisk kommunikasjon og innhold på sosiale kanaler.
Hermansen kommer senest fra Morinda Norge der han hadde ansvaret for selskapets digitale satsning på sosiale medier.
Pelan er nylig utdannet fra HiØ der hun studerte kommunikasjon med spesielt fokus på planlegging og innholdsproduksjon i sosiale medier, opplyser selskapet i en pressemelding.
Også Arjuno Lewis er ansatt i deres AdOps-avdeling, for å styrke kompetansen på datafangst og web-analyse. Lewis har utdannelse innen digital og informasjonssystemer på Westerdals, opplyser administrerende direktør Nathalie Eyde Warembourg:
– Vi er veldig glade for å få tre unge, energiske og kunnskapsrike medspillere inn på Maxus-laget. Sammen vil vi fortsette med å lede våre kunder inn i det nye teknologiske medielandskapet med de muligheter og utfordringer dette byr på. De passer perfekt inn i vårt miljø, som er preget av nysgjerrighet, entusiasme og en god porsjon entreprenørskap.