Martine Nerland, Mindshares nye TV-rådgiver, brenner for faget sitt.
– Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe med TV, sier hun i en melding om jobb-byttet.
Nerkand kommer til Mindshare fra en jobb i Fox, hvor hun planla reklamekampanjer og jobbet med markedsføring av kanalene Fox og National Geographic Channel.
Før det jobbet hun i IUM.
– Det er litt artig å stjele noen tilbake fra TV-kanalene, sier Mindshare-sjef Glenn Myklebust.
Nerlands erfaring fra Fox var viktig for valget da Mindshare skulle ansette sin nye TV-rådgiver, understreker byrået.
Myklebust mener det er viktig med breddeerfaring blant medarbeiderne.
– Vi er åpne for mange typer kompetanse og erfaring i Mindshare. Det er ikke gitt at en som kun har jobbet i mediebyrå er den rette for oss.
- Vi har nylig hentet medarbeidere rett fra studiene, fra annonsørsiden, og denne gang fra et medie. Det tror vi gir styrke i vårt daglige arbeid, kanskje særlig på innovasjonssiden, sier han.
LES OGSÅ: