Martine Nerland går fra Fox til Mindshare. Blir TV-rådgiver i mediebyrået

- Jeg elsker TV, sier den engasjerte rådgiveren.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Martine Nerland, Mindshares nye TV-rådgiver, brenner for faget sitt.

– Jeg har alltid hatt lyst til å jobbe med TV, sier hun i en melding om jobb-byttet.

Nerkand kommer til Mindshare fra en jobb i Fox, hvor hun planla reklamekampanjer og jobbet med markedsføring av kanalene Fox og National Geographic Channel.

Før det jobbet hun i IUM.

– Det er litt artig å stjele noen tilbake fra TV-kanalene, sier Mindshare-sjef Glenn Myklebust.

Nerlands erfaring fra Fox var viktig for valget da Mindshare skulle ansette sin nye TV-rådgiver, understreker byrået.

Myklebust mener det er viktig med breddeerfaring blant medarbeiderne. 

– Vi er åpne for mange typer kompetanse og erfaring i Mindshare. Det er ikke gitt at en som kun har jobbet i mediebyrå er den rette for oss.

- Vi har nylig hentet medarbeidere rett fra studiene, fra annonsørsiden, og denne gang fra et medie. Det tror vi gir styrke i vårt daglige arbeid, kanskje særlig på innovasjonssiden, sier han.

LES OGSÅ: 

Powered by Labrador CMS