Martin Garfalk til Nordic Screens.
Nordic Screens henter fra ABC Startsiden: Martin Garfalk (39) ny kommersiell direktør for influencerbyrået
- Dette er neste generasjons medieselskap, sier han.
Denne artikkelen er over to år gammel.
Martin Garfalk (39) er ansatt som ny kommersiell direktør i Nordic Screens, melder selskapet.
Garfalk kommer fra ABC Startsiden der han har jobbet med salg og kommersiell produktutvikling i over 10 år, de siste tre årene som salgsdirektør. Blant annet har Garfalk vært med i utviklingen av nye områder som innsiktsbasert salg, programmatisk og content marketing.
- Det er spennede å komme til Nordic Screens, som jeg ser på som neste generasjon medieselskap, sier Garfalk.
Nordic Screens satser blant annet på unge youtube-profiler og annet innhold for målgrupper under 30 år, og melder at selskapet er i sterk vekst.
- Vår unike styrke er stallen av unge influencere som lever og ånder for video på sosiale medier. Sammen med dem bygger vi en ny type konsepter for annonsører og samfunnsaktører som treffer målgruppen. Vi gleder oss til å ta dette videre i samarbeid med Martin, sier daglig leder Nils Ketil Andresen i Nordic Screens.
Selskapet står også bak produksjoner i samarbeid med profilene og andre - som «Ta valget» akkurat nå, hvor målet er å nå unge velgere.