Lornts Tønne er ny markedssjef i Nidaros.

Lornts Tønne (40) er ny markedssjef i Nidaros

40-åringen gjør comeback i mediebransjen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Lornts Tønne er den nye avisens kommersielle leder og skal det neste halve året bygge opp en salgsavdeling i den Amedia-eide nettavisen.

– Da jeg ble presentert annonsemulighetene og hvordan Amedia har valgt å forholde seg til alle mulighetene som finnes i den nye digitale hverdagen, forsvant all tvil i meg om å returnere til avis og mediebransjen, forteller Lornts Tønne til Nidaros.

Tønne har jobbet en rekke år i både medie- og kommunikasjonsbransjen i både Oslo og Trøndelag. Tidligere drev han kommunikasjonsbyrået Ofag som ble kjøpt opp av Trønder-Avisa.

Tønne hadde sin første arbeidsdag i Nidaros tirsdag.

Powered by Labrador CMS