Linn-Elise Øhn Mehlen er ny markedssjef i Klassekampen.Klassekampen
Linn-Elise Øhn Mehlen ny markedssjef i Klassekampen
– Det blir ikke en enkel jobb, men jeg har noen tanker om hva som bør videreføres og hva som må utvikles i arbeidet med å fortsette å vokse både på papir og digitalt.
Mehlen kommer fra en gård utenfor Drammen, har bodd i kollektiv Holmenkollen, vært medlem i Unge Høyre og AUF før hun ble med i, og etter hvert ble leder av, Rød Ungdom.
De siste to årene har hun jobbet med arrangementer og markedsføring i Klassekampen.
– Jeg setter stor pris på å være en del av Klassekampens prosjekt og vil gjøre mitt for å styrke det framover. Det blir ikke en enkel jobb, men jeg har noen tanker om hva som bør videreføres og hva som må utvikles i arbeidet med å fortsette å vokse både på papir og digitalt, opplyser hun i en melding.
Avisa opplyser i en melding at hun blir den markedssjefen som møter de største forventningene i bransjen - i en avis som er vant til å oppleve vekst.
– Vi er veldig fornøyde med å få Linn-Elise Øhn Mehlen med på laget. Hun forstår det særegne prosjektet Klassekampen godt, hun er skarp, smart og målrettet, sier administrerende direktør i Klassekampen, Christian Samuelsen, i en pressemelding.