Linn-Elise Øhn Mehlen er ny markedssjef i Klassekampen.

Linn-Elise Øhn Mehlen ny markeds­sjef i Klasse­kampen

– Det blir ikke en enkel jobb, men jeg har noen tanker om hva som bør videreføres og hva som må utvikles i arbeidet med å fortsette å vokse både på papir og digitalt.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Mehlen kommer fra en gård utenfor Drammen, har bodd i kollektiv Holmenkollen, vært medlem i Unge Høyre og AUF før hun ble med i, og etter hvert ble leder av, Rød Ungdom.

De siste to årene har hun jobbet med arrangementer og markedsføring i Klassekampen.

Administrerande direktør Christian Samuelsen i Klassekampen.

– Jeg setter stor pris på å være en del av Klassekampens prosjekt og vil gjøre mitt for å styrke det framover. Det blir ikke en enkel jobb, men jeg har noen tanker om hva som bør videreføres og hva som må utvikles i arbeidet med å fortsette å vokse både på papir og digitalt, opplyser hun i en melding.

Avisa opplyser i en melding at hun blir den markedssjefen som møter de største forventningene i bransjen - i en avis som er vant til å oppleve vekst.

– Vi er veldig fornøyde med å få Linn-Elise Øhn Mehlen med på laget. Hun forstår det særegne prosjektet Klassekampen godt, hun er skarp, smart og målrettet, sier administrerende direktør i Klassekampen, Christian Samuelsen, i en pressemelding.

Powered by Labrador CMS