Nurofy fra venstre Joachim Tvedt, (CEO), Lars Erik Ørgersen (COO) og til høyre nyansatt Karl Espen Iversen (CCO)

Nurofy ansetter Karl Espen Iversen som Chief Commercial Officer

– Jeg kan ikke vente med å komme i gang, sier den nyansatte lederen.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Karl Espen Iversen er ansatt som Chief Commercial Officer i teknologiselskapetNurofy.

– Jeg kan ikke vente med å komme i gang. I alt for lang tid har annonsørene måttetoppleve en for komplisert digital hverdag hvor man jobber i siloer ogmarkedsbudsjetter som spises opp av timefakturering og ulike tech-fees, sier Iversen i en pressemelding.

Og legger til: 

– Nurofy gir annonsørene helt andre muligheter til å jobbe helhetlig i en plattformfor alle digitale kanaler og sørge for at budsjettene brukes til markedsføring. Jegser frem til å gjøre livet til annonsørene enklere og billigere.

Administrerende direktør Joachim Tvedt i Nurofy er strålende fornøyd med å få Iversen med på laget.

– Med egen teknologi har vi bygget en automatisert kampanjeplattform somsamler kjøp av annonser på norske nettaviser og sosiale kanaler.Markedsførings teknologien for annonsører i kombinasjon med Karl EspenIversen sin digitale kompetanse gir Nurofy et stort løft videre.

–Med bakgrunnsom Director of Yield Management bygget han opp den programmatiskesatsingen hos Amedia. Han har den perfekte bakgrunnen for oss”, sier Tvedt  avslutningsvis.

Powered by Labrador CMS